05 يوليو 2017

بكاء غادة عبدالرازق بعد ظهورها عارية فى فيديو لايف واعتذارها للجمهور

غادة عبد الرازق
غادة عبد الرازق

الفنانة غادة عبد الرازق الفنانة المثيرة للجدل بعد ظهورها فى بث مباشر "لايف" على حسابها الشخصى على الانستجرام كانت ظهرت فيها عارية مما ادى الى حدوث الكثير ابرزها موجات الغضب التى طالتها.


وردا منها على الواقعة قامت غادة بادعاء فبركة الفيديو ولكن عادت اليوم لتعترف بما حدث بالتفصيل ومقدمة اعتزارهاللجمهور ووعدته بعدم تكرار الحادثة  وفى نص البث المباشر الجديد اترككم مع نص الحوار

غادة قالت انها كانت فى حالة سكر فى  البث المباشر في الفيديو الأول الذى ظهر فيه اجزاء مثيرة من جسدها ،وان سبب حالة سكر لم تنتبه لظهور جزء من صدرها وقالت ان سبب السكر كان ادوية علاج نفسى يسبب الهزيان.

نص الحوار" انا مكنتش قادرة أقول الكذبة بس ده حقيقى- أنا كنت واخدة دواء دوخنى- ومكنتش سكرانة دي أدوية نفسية- وبتعمل حالة هذيان أنا غلطتى إنى طيبة وعلى سجيتى- وزى الحمارة- أنا مش عارفة أقول إيه- فكرت كتير قبل ما أطلع اللايف ده- بس حقيقى آخر مرة أنا أسفة جدا- وأوعدكم أنها مش هتتكرر تانى أنا كنت طول اليوم تعبانة جدا فى الجزيرة- وكان عندى حالة من الهذيان وتأثير العلاج البدنى والنفسى مكنش مخلينى مركزة أنا بتعالج نفسياً بقالى 22 سنة- وتأثير الأدوية هى السبب- وبقالى 26 سنة بتحارب والناس مستنيالى غلطة- وما صدقوا اللى حصل".

وكانت اخذت بالبكاء فى الفيديو وقدمت الاعتذار عما بدر منها.

وكانت قد قامت بحذف الفيديو.






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق